Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с първа степен на перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
    Мерси за пояснението какво НЕ СЕ СЛУЧВА в една ел. инсталация на съвременна кола. В датчика на твоята кола не знам какво влиза и какво излиза и кой на какво пуска. В моята глупава Алфа веригата през датчика има общо с веригата на перката (при мен 2 перки) само до толкова че това всъщност е веригата на релетата които управляват първа и втора скорост на перките. И повярвай ми релетата са постоянно захранени с + само - им се прекъсва от датчика на радиатора и затова котвите им седят отворени в нормалното си положение. Може да е изненада за теб но в самите перки влизат само 2 кабела (един + и един -) и някак си е трудно да им се пуска още + по накакъв начин. Вероятно сам може да си обясниш защо се ползват релета а не се пуска директно силовата линия към перките през датчика

    Това го прочетох към 20 пъти и пак немога да го схвана!!!
    Имате 2 релета с нормално отворени контакти ,тия релета си имат постоянен + които подават на перката/те в зависимост от това кои датчик е сработил!!!
    Релето което е за първа скорост подава + през един як резистор (това чудо отпред на радиатора) и благодарение на пада на напрежение в-у тоя резистор вентилатора се върти по-бавно!!
    Втора скорост е така да се каже дирекна...
    Датчика е с 3 кабела защото подава при различна температура - за управление на съответното реле!
    +са които отива до датчика нее реално истински + а е такъв които минава през бубините на релетата....
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Е да де аз нали точно това съм написал
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Е да де аз нали точно това съм написал
        Не точно това което ти пишеш като още повече плюс е плюс през и не през резистор
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #19
          Не се карайте ,моля ,тоя писал глупости , друг се опитва да обясни и пр.Предполагам съм наясно със толкова коментираната схема на връзване ... ...но - датчика е с един нормално отворен контакт а не с два, релетата са две(едно в купето и едно зад дебитомера до релето за климатика)и работят като релета , резистора е ок.Та значи ,ако към релето се подава прекъснат "+" , то би следвало след 94 градуса на единият край на оперативната верига да се появи "+"!На другия край би трябвало да има постоянен"-"(мултицета на верига трябва за врещи)...Да ама не - няма нито постоянен "+" ,нито"-" , нито датчик с два контакта.
          Изгледах 100 менюала и нищо подобно не открих,дори не съм сигурен че съм гледал за моята модификация.М/у другото ниската скорост до скоро работеше.
          Въпросът е :има ли модел , вариант или бали му мамата случай , при който някакъв дръглив модул да управлява първата скорост.Друг датчик...Да минава през ЕКЮ...Да зависи от нещо си...
          Или пък менюал във който има ел. схема за 155 8в от '92 година
          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

          Comment


          • #20
            Можеш да погледнеш евентуално и схемите в Аутодата.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
              Можеш да погледнеш евентуално и схемите в Аутодата.
              От там започнах!
              ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

              Comment


              • #22
                Днес смених резистора на радиатора и първа степен на перката тръгна.Но не съвсем. Странното е че като пусна климатроника първата степен тръгва след 10-тина секунди тръгва втора работи малко и перката изобщо спира.Пак след 15-на секунди тръгва 1-ва,втора и пак перката спира.Е това от какво е?
                ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alfonso90 Покажи съобщение
                  Днес смених резистора на радиатора и първа степен на перката тръгна.Но не съвсем. Странното е че като пусна климатроника първата степен тръгва след 10-тина секунди тръгва втора работи малко и перката изобщо спира.Пак след 15-на секунди тръгва 1-ва,втора и пак перката спира.Е това от какво е?
                  Това си е нормалното работно състояние
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfonso90 Покажи съобщение
                    Днес смених резистора на радиатора и първа степен на перката тръгна.Но не съвсем. Странното е че като пусна климатроника първата степен тръгва след 10-тина секунди тръгва втора работи малко и перката изобщо спира.Пак след 15-на секунди тръгва 1-ва,втора и пак перката спира.Е това от какво е?
                    Е това колега си е от завода
                    Last edited by nicola 59; d.m.y г., 01:32. Основание: правописни грешки
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #25
                      Не трябваше ли при включен климатроник 1-ва степен да върти непрекъснато.а даже и втора?
                      ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfonso90 Покажи съобщение
                        Не трябваше ли при включен климатроник 1-ва степен да върти непрекъснато.а даже и втора?
                        Това се управлява от датчика за налягането /т.н пресостат/ , на празен ход на двигателя е точно както го описваш ти . Първа Втора и се изключва. На по-високи обороти е вече не е така. Той даже и компресора се изключва автоматично, при повишаване на налягането над 40 бара.
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment


                        • #27
                          Извинявам се , че се намесвам в темата, но за да не отварям друга такава искам да изразя и моите впечатления по проблема. Та накратко примен първа степен се включва и след секунди веднага се включва втора без значение дали температурата е по-ниска за втора степен. Каквито и да са условията включи ли се перката винаги е така. Дали е реостата или датчика на радиатора?
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                            Извинявам се , че се намесвам в темата, но за да не отварям друга такава искам да изразя и моите впечатления по проблема. Та накратко примен първа степен се включва и след секунди веднага се включва втора без значение дали температурата е по-ниска за втора степен. Каквито и да са условията включи ли се перката винаги е така. Дали е реостата или датчика на радиатора?
                            Не се тревожи, така е фабрично
                            Alfa 155 2.0TS 8V '93
                            sigpic
                            VW LADAVAGEN '81
                            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                            Comment


                            • #29
                              Ако датчика ти (на радиатора) е с два кабела няма първа и втора степен – няма два температурни прага! "Първата степен" е само за 10-тина секунди колкото да разърти вентилатора, защото стартовия му ток е много голям (ако е директно - без резистора) и след това включва "втората степен". Колегите по-горе са ви го написали...
                              155, TS, 2.0i, 8V, климатроник, ABS - 92г
                              Още малко толерантност никога не е излишна!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Това го прочетох към 20 пъти и пак немога да го схвана!!!
                                Имате 2 релета с нормално отворени контакти ,тия релета си имат постоянен + които подават на перката/те в зависимост от това кои датчик е сработил!!!
                                Релето което е за първа скорост подава + през един як резистор (това чудо отпред на радиатора) и благодарение на пада на напрежение в-у тоя резистор вентилатора се върти по-бавно!!
                                Втора скорост е така да се каже дирекна...
                                Датчика е с 3 кабела защото подава при различна температура - за управление на съответното реле!
                                +са които отива до датчика нее реално истински + а е такъв които минава през бубините на релетата....
                                Абе стоя и аз и чета и накрая искам да се извиня че се опитвам да обясня нещо по най-простият начин и че искам да помогна.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X